сряда, октомври 06, 2004

Боли ме глава цял ден :-/

Дъщеря ми в момента гледа някакво детско филмче. Там една принцеса, търсейки своя принц, пее: "Ако трябва цял живот сърцето ми ще плаче, но аз ще те търся...". А папагал един с пиратска превръзка на окото и' приглася: "Йо-хо-хо и бутилка ром!".
Смях се. Смях се, защото дъщеря ми се засмя на папагала. А тя е едва на 4 годинки... Тя не търси любовта. За нея любовта е даденост. Когато порасне, ще се научи и тя да търси. А трябва ли? Защо трябва да търсим нещо, което си идва само?
Защо ни е страх от самотата?
Снощи пих много вино. Боли ме глава.
А денят беше слънчев...

1 коментар:

cubic zirconia engagement rings каза...

This is my second visit to this blog. We are starting a new initiative in the same category as this blog. Your blog provided us with valuable information to work on. You have done a admirable job….

Cheers.
cubic zirconia engagement rings