вторник, април 18, 2006

Дайте ми фенер!

Просто... Това е. Не мога, не искам, няма смисъл от коментар.
Когато не искаш да бъдеш наранен е много по-лесно да се затвориш в черупката си. Свит, самотен... Но защитен! Защитен от кое? От разочарованието. От разбитите надежди. От сгромолясали се очаквания.
Писна ми от шамари. Не искам да удрям и аз. Не искам да ставам като вас!
Било хубаво да си влюбен... Да, бе, да! Ставам прекалено мила, нежна, чувствителна... И най-вече незащитена. И боли.
Какво става със света? Защо всичко наоколо е тъжно? И синьо... Всеки се е скрил зад стените на крепостта си и мълчи. Никой никого не обича. Даже никой вече и не мисли за значението на думичката обич. Всеки се муси, всеки е обиден, наранен, страда.
"За да получиш обич, трябва да се научиш да обичаш" бях прочела някъде. Нямаме право да искаме без да дадем. Равновесие. На никого не му пука...
Студено ми е. Разкъсах дрехите, с които бях топличко увила душата си и сега се скитам гола. И ми е студено.
Дайте ми фенер!
Защото Цaрят е гол. И от мънички ни учат, че трябва да му се смеем. А какво смешно има в голотата? И защо трябва да ни е срам от голотата? Страх от подигравки, страх от обиди, страх... Поуката - open your mind!
Да пораснеш.
Стига ме дърпахте, не искам да играя по вашите правила. Защото те са грешни!
Ще разперя ръце и ще прегърна. Може би пак ще бъда нагрубена. Но ще си легна спокойна, че направих това, което смятам за правилно.

Moloko - Forever More

What if I drown in this sea of devotion
Just a stone left unturned
My need is deep
Wide endless oceans
Feel it furious
The fire burns on

Let there be love
Everlasting
And it will live eternally
Will we receive without ever asking?
Im just curious

Got to find me somebody
But there's nobody
To love me
And its driving me crazy
There's nobody to love me

Somebody tell me
How could there be nobody
To love me
And its driving me crazy
There's nobody to love me

Endless tears
Forever joy
To feel most every feeling
Forever more

And if I drown in this sea of devotion
Just a stone left unturned
My need is deep
Wide endless oceans
Feel it furious
The fire burns on

Dont want to see me crying
Just want to see me flying
I need to get so high and
Want somebody to blow my mind

Got to find me somebody
But there's nobody
To love me
Anybody could love me

And its driving me crazy
There's nobody to love me

8 коментара:

nebula каза...

*подав фенерче*
Давай ти смело напред, вземи това, което желаеш. Разпери широко ръце, полети свободна в простора! Не давай наслада на тез, които да оковат душата ти искат, следвай себе си, себе си бъди - те нека се опитат да те спрат, но няма да успеят, защото знаеш коя си ти! :-)

*happy*

Анонимен каза...

Хеей, Ани, къде се изгуби? :(

Анонимен каза...

Чувствам се точно като теб... до последната дума. Но за жалост не можах да се "отворя" отново, да "разперя ръце и да прегърна", просто защото вярата ми изчезна напълно. Не знам кое е по-добре: да се затвориш плътно в черупката, но и да се лишиш от толкова красиви чувства или да продължиш, надявайки се, че все някой ще е различен и няма да те нарани...

Анонимен каза...

След нощта винаги идва ден... ;-)

Анонимен каза...

Дупе, живо ли си?
Какво се случва с теб?
Откак си в България... никаква те няма :( А беше хубаво да седне и да си те "чете" човек, мрЪн.

Анонимен каза...

Много работа и никакво време за нет.
Но ще се появя пак!
Липсвате ми...

Анонимен каза...

Толкова добре си го казала... описала си начина, по който се чувствам с най-точните думи...
ужасно е да бъдем голи, но всъщност е единственият начин да бъдем истински. и нека ни се смеят. само ако можеше да боли по-малко...

Анонимен каза...

58gol e samo ohliuva.gola e i sabiata,gola e i staiata,gola e masata,gola e polianata prez zimata,gola e i jenata predi da zachene i da dade jivot...gola e...gola e...Vsushtnost?Na kogo mu puka?A moje bi samo na onezi,koito sushto sa goli ?! Makar,che i Cariat moje da e gol, no da ne mu puka:(